Mad Croc Energy Liquorice

Mac-Croc energy Liquorice Original
Jeg er en sånn særing som bare drikker kaffe i nødsituasjoner. Jeg er veldig glad i te, men stort sett grønn te eller peppermynte-te. M namnam. Så jeg er ganske sensitiv for koffein - og det er fint, fordi hvis jeg først trenger det så blir jeg kvikk som en racerbåt!

Jeg har aldri drukket Mad Croc energidrikken, selv om det er en krokodille på og all ting. Ikke vet jeg, men jeg kan da altså ikke sammenligne smaken på lakrisen og smaken på energidrikken. Jeg tror ikke den smaker lakris altså, men man vet aldri.


Denne har jeg bare sett ett sted, på Sandvika Storsenter der jeg kjøpte den. Kanskje finnes den andre steder, så si fra!

Hvordan den ser ut:
En myk svart kubbe med lakris med luftehull, fra kortsiden ser den ut som en stang med hull gjennom. Kommer i en svart og grå emballasje det står "Mad Croc Energy Liquorice" på og "Taurine + Caffeine". Det er også en krokodille på som brøler og smiler og ser litt slem ut.

Hvordan man skal spise den:
Bit for bit, ikke mer enn tre om dagen! (Står på pakken!) EEK. Spares til den dagen man har litt motvind og øynene glipper.


Smaksnotater:
Smaker søtt og rikt, veldig mektig. Det er en kubbe på 50g lakris, så det er ganske mye for en person helt alene. Lukter varmt og tungt av lakris, og lett krydret. Smaken er en aldri så liten anelse metallisk. Lakrisen er søt, litt saftig. Den er seig og setter seg i tennene. Smaker i bunn og grunn som en pandastang. Er veldig god! Den har også de samme "luftekanalene" som pandalakrisen har, så likhetene er mange. Dette er et litt snodig konsept egentlig, energilakris? Hvorfor?! Som om sukkerkicket ikke er nok til å få en til å sprette veggimellom.

Ideen er ikke direkte dum, og lakrisen er faktisk ganske god, så hvis man likevel blir litt uggen av kaffe, og litt kvalm av redbull - så kan man jo spise denne lakrisen i steden!


Den klistrer seg på tennene som er litt ekkelt, men også litt fint fordi da varer den lenger. Denne ga meg hikke og jeg skrev ved en feiltagelse at jeg spiste lakris med kokain på facebook.

Brukes på eget ansvar.


Karakter:
7/10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!