Smiley Salty

Smiley World Smiley Salty Salmiak Licorice Mix
Å smile mest mulig er mitt mål! Rynkene får bare komme, de er velkomne så lenge de er glade!
Du milde potetskrell, disse er virkelig en innertier! Og denne får dere kjøpt i norge også! De er stort sett i velassorterte matbutikker, som Meny, Centra, Ultra, sikkert Coop Mega også! Jeg tror jeg kjøpte disse på Meny.


Hvordan de ser ut:
Hvit og halvt gjennomsiktig pose med svarte aksenter og et stor gult smilefjes på. Selve lakrisbitene er runde medaljonger i svart med glade smilefjes og dekket av salmiakk. De er ganske ujevnt dekket av salmiakksalt, noen har masse på og andre har nesten ingenting.


Hvordan man skal spise dem:
Kan gjerne ta hvert smilefjes i to biter, bare for å få dem til å vare lenger. Tygges og smattes til din egen fornøyelse og skrapes ut fra mellom tenne utover hele det neste uke.


Smaksnotater:
Lulter søt, salt, syrlig salmiakk og mørk, pepret lakris. Salmiakken stikker lett på tungen og lakrisen er perfekt seig og myk. Minner litt om Salt Sild, men uten sukker på og har litt mer lakrissmak og mer salmiakk i selve lakrisen. Den er herlig å spise, setter seg helt utrolig fast i tennene da, så hvis det plager deg skal du kanskje spise noe annet - krem for eksempel, smelter på tungen! Disse er gode, kunne lett spist hele posen for å være ærlig. Jeg sikler litt bare jeg tenker på dem. 


Karakter:
9/10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!