SHAKE

Er Shake en god tyggis?

Hei elskling!
Jeg skal spise litt Shake for dere i dag. Utrolig god lakristyggis som IKKE er sukkerfri. Stjerne. Mamma  er veldig glad i Shake, og så vidt jeg vet har det eksistert en halv evighet. Bra jobba!

Jeg prøver desperat å få gjort noe, men det er bare ikke så veldig lett. Kanskje er det dette mørket. Kanskje er det bare jeg som er ubrukelig.


Regner med at det er en solid dose av begge deler. Livet blir en lang liste av "Ting jeg kunne gjort, men ikke gjør". For eksempel: Ta en bursdagspils, dra på rave, være med på togaparty, gå en tur med hundene, skrive en roman, blogge om lakris. Og dette er sannheten selv, ting jeg har hatt MER en fantastisk god mulighet til å gjøre, men altså ikke gjort. Fordi, så kul er jeg.


Nå har jeg stirret så lenge i veggen, i taket, i den andre veggen og i persiennene at malingen muligens begynner å skalle av snart. I det minste har jeg spist litt Shake. Kult å være håpløs.

Hvordan Shake ser ut:
Et trist lite stykke mørkegråbrun tyggis svøpt i svart emballasje med en gul sirkel og påskriften "Shake" med et trykkluftsborr på.


Hvordan man skal spise Shake:
Skal tygges i 4 min og 38 sekunder - da går smaken ut.


Smaksnotater:
Først er den fin og søt, så smaker det salt lakris, salmiakk. Lakrissmaken er varm med et snev av røyk og mye sødme. Mild og rik. Har bra konsistens, myk og seig og ikke rent spretten, bedre egnet til å blåse bobler med enn for eksempel Extra.


Karakter:
7/10


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!