Lakrids 2 av Johan Bülow

Edit: Etter klager fra en viss snobbete søster, har jeg samlet meg nok til å kunne gi en mer fyldig anmeldelse av Lakrids #2, som den jo rettmessig fortjener. Snurr anmeldelse:
Lakrids by Johan Bülow 2: Salty Liquorice
Jeg er blodfan av Johan Bülow, som jo hver enn lakriselsker virkelig BØR være. Jeg synes det er en perfekt gave å gi også - sett disse krukkene koste alt fra 69,- til 98,- Den lille godteributikken på Sandvika Storsenter hadde dem til 69,- tror jeg. Mens for Christmas Limited Edition betalte jeg 98,- på Ha det på Badet på Sjølyst. SKRIIK. Er verdt det, ikke stress med det. Er sååå verdt det. Denne krukken har vi hatt i flere måneder. Man kommer nemlig langt med ganske lite.

Boksen er nesten tom ja, det er sånn som skjer. Kremt. Men jeg har i det minste emballasjen!

Hvordan Lakrids #2 ser ut:
Kommer i en plastkrukke med svart lokk og svart og grønn etikett. Inneholder svarte stenger av forunderlig blank og delikat lakris. Bitene er i forskjellig størrelse, som gir det nydelige håndlagede preget. Tar seg virkelig godt ut. Stykkene er svakt klistret sammen, men er lett å separere.

Hvordan man skal spise Lakrids #2:
Ett stykke skal velges ut og så plasseres på tungen. Så får man gå inn for å nyte denne svært konsentrerte og voksne lakrissmaken slik man helst ønsker selv. Jeg liker godt å tygge med jekslene og suge og smatte på alle de små bitene. Mm, lakrissikkel.

Lekkert og syndig. Tar seg særdeles godt ut.
Smaksnotater:
Når man åpner krukken velter det ut den himmelske, rike duften av ekte og mektig lakris. Kan sitte og sniffe slik lenge. Lakrids #2 "Salty Liquorice" er ramsalt, søt, varm. Konsistensen er seig og myk samtidig, og man trenger ikke mange bitene, fordi den er så smaksrik og sterk. Den er rett og slett orgasmisk. Må prøves!


Karakter:
11/10



3 kommentarer:

  1. Det er jo ingen karrakter jo, skjærp deg, vi leker ikke blogg.

    SvarSlett
  2. Pliiiis send en sånn i posten plis?!

    SvarSlett
  3. Ah!!!! Jeg kikka på leksikonet ditt og så etter "Johan Bulow"...Fantabulous!! Bestiller pronte! Takk o Takk! <3

    SvarSlett

Hei og hopp!