Almaregårdens Lakrits Pengar

Almaregårdens Lakrits Pengar 
 I dag må du åpne sjelen for litt svensk lakris, kjære leser, med skånsk oppskrift og greier, håper du er klar!

Disse lukter bare SÅ GODT. Jeg får helt vann i munnen. Jeg hadde åpnet posen og lagt dem litt til side for å fikse en annen ting før jeg skulle skrive denne anmeldelsen. Det viste seg å ikke være mulig å utsette, jeg klarte simpelthen ikke, det ble for fristende med den salte eimen fra den åpne posen. Den lukter fortryllende salt og lakris! Så i stedet for å gjøre hva jeg egentlig skulle (hva det nå enn var) så begynte jeg å spise disse i stedet for!


Mynten er mør og seig og ganske så salt, den har et mildt innslag av noe litt urtete bak der, men er mest stram, metallisk og får det virkelig til å sikle i kinnposene! Salt og herlig! Ganske så solid feste i jekslene også. Tilfredsstillende å tygge.


Som du kanskje allerede har skjønt er jeg svært begeistret for salt lakris, og jeg synes ofte de fleste ikke er grensesprengende nok! Det er alt for mye fislete "salt"lakris. Men denne sparker bra altså, synes den var en slager - et stykke godt lakrishåndverk! Skal ha noe så river så det sviiiiir litt.

Virkelig en vellykket salt lakris, den er også glutenfri! Ganske fint for de som er ute etter det! I tillegg også vegansk og gelatinfri!

Masse utropstegn! Håper du har det veldig fint! Nyt litt lakris i dag! Vær grei og fokuser på det som tilfører noe i livet ditt!

Til neste bloggpost, kjære leser!

!

Karakter:
9/10 - !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!