SOS - BVLMS


Støttegruppe for Oss Som er Bekymret for at Vi er Lei av Must Shots

Denne helgen har jeg smakt på - og ikke minst dokumentert fire ulike typer lakris. De skal jeg selvsagt dele med dere, i tillegg til alle de andre lakrisvariantene som jeg også har på lur, men uten entusiasme til å legge HELT ut på internett. Det er jo TEMMELIG langt å gå, kan man si. Helt ut hit. Jeg vil si det tar ca. ATTEN sekunder til internett og helt ut hit til Blogger og dere forstår vel at dette er uaktuelt. Så ille er det.

Som elleve timer i GHB rus med noia på klinkekulefestival i Hamar.

Eller, ikke fullt så ille kanskje. Men det er der oppe, der oppe sammen med å måtte ha på sånn oransje redningsvest.

Jeg våkner for tiden med en underlig julestemning. Det er helt utrolig koselig. Den damper riktignok av, men jeg liker den korte varme følelsen, omtrent som å vite at jeg skal spise dessert den dagen. Og når vi ikke har dessert etter middag (mangler evne til å prioritere) så tar jeg meg selv i å ikke ha lyst til å spise Must Shots, som jo ellers er den beste substitutt for dessert.

Kroppen min består av 6% Must Shots og vel 13% Smørbukk og 4% rosiner. Blir denne balansen kraftig forstyrret med opp til 6,5% Must Shots så får jeg den synkende, kvalmende følelsen. Jeg er bekymret for at jeg er lei av Must Shots.


Det er derfor jeg ønsker å rette en appell mot folket og starte en bevegelse. SOS- BVLMS skal stå foran som uredde og sterke. Man skal ikke føle seg som et menneske med lavere verdi bare fordi man en søndag kveld faktisk bare ikke har lyst på Must Shots. Du er fortsatt et menneske som noen helt sikkert bryr seg om, og som hadde merket det hvis du dro på ferie og ville hørt på deg når du fortalte om din samling med Pogs. Heldigvis er stemningen nok så kortvarig, men jeg er redd for å måte søke et langsiktig medlemskap, derfor er jeg varsom med Must Shotsene i disse dager.

Har du lyst til å snakke med noen om SOS-BVLMS send en e-post til lakrisbloggen@gmail.com i dag. Tjenesten er gratis.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!