Läkerol Cactus Licorice Fresh Breath Drops


Det er dumt å anmelde ting som jeg vet at jeg uansett ikke liker. Jeg vet det.

Men det er viktig å ha dekket absolutt alt, ikke sant! Kan ikke bare ignorere det bare fordi jeg har lyst, her må alt prøves ut. Omtrent. Hvis det står lakris på. Og det ikke er særs ufint. Selvfølgelig.

Jeg gir det en sjanse! Det skulle bare mangle!



Hvordan de ser ut: 
Läkerol Cactus Licorice Fresh Breath Drops er delvis gjennomsiktige runde drops med svart fyll i midten. Kommer i en fargerik eske der dropsen er avbildet som en slags fantastisk diamant.

Hvordan man skal spise dem:
Skal suges til den blir så liten at man ikke klarer å la være å knuse den! (WHAHAHA!)



Smaksnotater:
Frisk mintsmak dominerer sammen med masse søt søtstoff smak. Enda mer søthet forsterkes av den umiskjennelige kaktussmaken. Minten er fortsatt veldig overveldende og gjør smaksløkene litt numne. Når man kommer til fyllet er det enda mer søtt og ganske klissete. Smaker ikke noe lakris dessverre, antagelig fordi munnen er halvt bedøvet av mint! Munnen føles frisk etterpå, med unntak av den noe vedvarende konsentrerte søtheten som sitter igjen. Fin for en kaktuselsker og når man trenger en oppfriskning, men noen spesielt vellykket lakrisgodteri det er det ikke.

Karakter:
2/10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!