Sayonara

En kollega hadde bursdag i går, og tok med sjokoladekake i dag. Han konfronterte den som valgte å ikke forsyne seg med kake. 

-"Føler du at det er skittent hjemme hos oss? Er det derfor du ikke vil spise kaken min?"

Forøvrig sies det så mye morsomt her at jeg ikke engang klarer å finne på noe festlig å svare med. Jeg bare ler til jeg har max dobbelthake og er mørkerød i ansiktet. Kanskje helst også litt svett. Sånn, bare for å være på den sikre siden. Seriøst. Jeg tror kanskje jeg kan le meg i hjel. Sånn, faktisk. På ordentlig. Virkelig.

Jeg overhørte også en annen mystisk samtale.

-"Du har ikke giftet deg enda, du?"
-"Nei, jeg har ikke det. Jeg lever i synd"
-"Ja, det gjør du vel. Hehe"

På generell basis sies det ganske mye rart her.

"Burde jeg lagre denne fila nå, eller?"
-"Nei, det er feigt."

Det er så sant som det er sagt.

-"Hvilket stjernetegn er du?"
-"Jeg er kreps" *imiterer en kreps*
-"Ja, det ser jeg".

Det var selvfølgelig jeg som imiterte en kreps. Dette med å forsøke å oppføre meg skikkelig sivilisert har ikke gått helt som planlagt. 

- "Min sykkel har mere gir en din sykkel. Min sykkel har uendelig med gir"

Jeg jobber til referanse i en svært streit og skremmende kompetent IT-bedrift.

Nei, unnskyld. Jeg skulle skrive om lakris, men jeg tar ikke så lett på den oppgaven, så derfor blir det rimelig off-topic så det ikke blir noe halvveis her. Beklager spam.
Ta vare på hverandre.

Vi sees neste uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!