Kjempeklump


Kjempe-Kjempe-Kjempeklump, du er en liten kæææmpeklump

DU er en kjeeeempeklump!

Men jeg liker deg for det,

kanskje bare derfor.

Kjempeklump har 5 års aldersgrense, så det så - jeg er over fem år, tenk!

Hvordan de ser ut:
Stooor brun drops dekket med brunt pulver, kommer i en klar plastinnpakning det står "Kjempeklump Salte" på. Det er også en liten kid på med røde og blå klær.

Her ser du da den kjempeklumpen jeg glemte å ta bilde av fordi jeg var så opptatt med å spise den. Så jeg spyttet den ut igjen, bare for deg. Så. Fresht. Haha

Hvordan man skal spise dem:
Skal suges, selv om pulveret vil brenne litt til å begynne med. Blir man utålmodig gis det tillatelse til å tygge på dem.

Smaksnotater:
Lukter salmiakk. Er sterk og salt, bruser nesten av saltet på tungen. Serk og god med masse salmiakksmak. Lakrissmaken er fruktig og er perfekt med salmiakkens brennende intensitet. Fyllet i midten smaker likt som det gode og salte pulveret utenpå. MMM... NAM! Disse er så gode at jeg glemte nesten å ta bilde av den, jeg bare måtte spise den med det samme! De kunne godt ha enda mer fyll for min del, men fortsatt veldig glad i KÆMPEKLUMP. KJEMPEKLEM!

Karakter:
9/10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!