Pakke!

En mystisk pakke!
PAKKE PAKKE PAKKE PAKKE PAKKE!!!

Jeg har fått en pakke av supersnille Caroline, den aller flinkeste, som skriver bloggen Good Cupcakes Good! Hvis dere ikke allerede leser bloggen hennes så må dere begynne å gjøre det nå! Så er det bare å brette opp ermene og gjenskape alle de vidunderlige godsakene hun disker opp med. Og de vakre bildene! Sikler bare jeg tenker på dem! Følg henne også på Facebook!

YAY PAKKE!

Det er kjempegøy med pakke!

Her! Bare se! Sååå utrooolig koselig!

Se! Den er til MEG<3
Oooh, det er så spennende! Woooow!

Anna & Claras Lakrisrod fra Søstrene Grene!

Dracula!!! :O
Denne esken er bare SÅ fin! Lekker lakriste! 
Og se på dette fine kortet! Jeg vil spise det opp!
Caroline skriver:
"Hei Tora!
Jeg blir så inspirert av bloggen din og dine kommentarer på min blogg! Hver gang jeg ser noe med lakris tenker jeg på deg! Derfor denne gave i posten! Klem Caroline



Innhold:
Lakriste
Hørtes så spennende ut + at boksen var litt fin :)


Lakrisrot:
Vet ikke hva det brukes til. Men kanskje du vet!


Lakrispastiller:
Blodige sådan!"

Å Caroline, du er bare så fantastisk! Tusen hjertelig takk! <3<3<3

Jeg skal kose meg glugg med disse herlighetene (og selvfølgelig anmelde dem her i Lakrisbloggen!)
Å WHIIII!!1 Takktakktakk!! Pakkepakkepakke!

3 kommentarer:

  1. Åhhh, søte deg! Klart jeg måtte sende deg en pakke! Jeg er så glad for at pakken endelig kom frem og at du likte den! Sendte den for en uke siden så var litt redd for at den hadde forsvunnet på veien.

    Jeg er spent på om du kan bruke lakrisrøttene til noe! Gleder meg til anmeldelsene av de.

    SvarSlett
  2. For en fantastisk blogg. Bare helt fantastisk!


    Har du smakt de lakrishattene de har i smågodtdisken på Mix? Og indianerfjesene? Kjempegode!

    SvarSlett
  3. oh way! pakke! shå shpennende! Caroline, du er jammen kulere enn en blå klinkekule

    SvarSlett

Hei og hopp!