Pakke fra Lakritsfestivalen


Hei alle sammen! På mandag hadde jeg den glede av å motta en pakke fra de vakre menneskene som arrangerer Lakritsfestivalen. Denne esken med lakris har jeg nå få smakt meg litt på og vil skrive enkeltvise anmeldelser av alt jeg fikk.

Masse snæcks!

Salmiakbomb fra Augustas Fabrik
Rå lakris fra Amarelli
Aronia og Lakrismarmelade fra Beriksson
Black Chocolate Covered Salty Liquorice
Tyrkisk Peber Hot & Sour fra Fazer
Brente mandler med chili og lakris fra Gammelstads Knäck & Karamell
Søt og Salt lakris fra Kolsvart på Malmö
Rålakrispulver, Lakrids A, B og C fra Johan Bülow
Salt Frosted Chocolate Glazed Liquorice Sticks fra Lakritsfabriken
Rooibos (rød te) med Lakris fra Lakritsroten
Viva Lakrits Ädelstaner fra Malaco
Lakrismarsipan fra Marsipanskolan
Djúpur fra Nammi Godis
Saltlakrispulver fra Queen of Licorice
Lakritskola fra Ryfors Konfektyr
Svart Lakriste fra Tehuset Java
Heksehyl og Mintstang fra Tom's
Fire Trucks - Extreme Hot Pepper Liquorice fra Van Slooten

Puh!
Så der dere, nå har jeg nok å sette fingrene - og tennene i! Jeg vil holde dere oppdatert og fortelle om det hele! Med bilder og alt så klart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!