Spunk

Jeg eeelsker denne esken. Den er kjempefin. Elsker Spunk. HA HA HAR HAR HAR. Ikke Google det med safe search av da dere. Ikke på jobb hvert fall.

Saltlakrids Spunk
Bare dansker kan lage en lakrispastill og kalle den for Spunk og så SELGE den. Fabelaktig.

Hvordan de ser ut:
En sort eske med et rødt og gult dyr på og SPUNK i blå skrift. Det står også "Saltlakrids" med gul skrift. Er formet som små svarte spunk(?)pastiller, et slags mystisk dyr, som ligner på dyret avbildet på emballasjen.

Nr. 37 Ujævn Vej. OK DANSKELARS, JEG SKJØNNER INGENTING
Hvordan man skal spise dem:
Skal gnages, kastes inn i munnen i store never. Nei, jeg vil ikke si noe slibrig og tostemt om hvordan man skal spise Spunk!

Jeg lagde en Spunkrosett. HEHE
Dette er en Spunk, veldig nære da, de er egentlig veldig små
Smaksnotater:
OM NOM. Dette er lakrisen med mange gode sider. Smaker salt, smaker rikt av lakris, og har en salmiakksmak som er nærmest metallisk sterk. Smaker dritgodt. Digger det. Delish! Mer er det ikke å si. Spunk er nice! (nei og nei og nei...)


Karakter:
9/10

2 kommentarer:

  1. Hei. Digger måten du skriver på! :) Hvor kjøpte du Spunk?
    Hilsen David

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei David! Takk skal du ha, det er fryktelig snilt! Man får kjøpt Spunk i kiosker og matbutikker i danmark! Jeg har ikke sett det noe annet sted som jeg kan huske :) smask

      Slett

Hei og hopp!