Vego Bears Licorice

Ooh hei din lekre lille bille! Hvordan har du det egentlig i dag?



Jeg skal fortelle om en vegansk lakris i dag, det er jo i vinden om dagen! Denne påsan er ganske søt og liten og nett! 50g, det er jo nesten for en slags forrett å regne.

Når jeg åpner den så velter det ut en velkjent aroma faktisk. Lukter badebasseng! Hvorfor det?! Jeg lover på min hals at det er et snev av klor her. Det lukter ikke vondt da, og jeg liker klor dessuten, OG det lukter litt lakris også!



Bjørnene er søte og små, omtrent på størrelse med en... liten bjørn. Altså jeg kommer ikke på noe som er denne størrelsen. Jeg skylder på for lite søvn!

De er myke i konsistensen, seige og setter seg i tennene som liiiiim, virkelig, denne bosetter seg i jekslene som en Israeler på Gaza (wow, har Lakrisbloggen endelig blitt politisk? - Kanskje, antagelig, hvem vet?). Heldigvis er de ikke vanskelige å fjerne etter en liten stund, de smelter på en måte. Så de er greie sånn!



Disse er hvert fall lette å spise, litt syrlige, milde i lakrissmaken og etterlater en oljete munnfølelse etterpå. Likegreit at de kommer i en liten pose, fordi de er bare å måke innpå.

Ok, jeg vet ikke hvorfor men jeg er bare ikke så veldig begeistret for disse. De minner litt om lakrisbåter (som jeg jo liker svært godt), men er syrligere. Og de er veldig gode, men de bare ikke så veldig spennende. Uansett kan de anbefales, så prøv dem gjerne og fortell meg hva du synes!

Det er uansett supert at produsentene lager godteri også for plantebaserte mennesker!

Karakter:
6/10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!