Helgen's planer

Jeg lurer på hvilken time på Elixia som kan tilby hvordan jeg kan bli like kul som Batman. Det er et problem. Så langt har mine eventyr i Pilates og Yoga (og Zumba, nei jeg vil ikke snakke om det) vært interessante, men ikke langt på nær fokusert nok på "hvordan posere i kul kappe".

Arne på jobben hadde en "holiday size pingvindrops" gjemt i skapet (men shh, ikke si noe til Geir-Ottar. Han er nemlig like glad i godteri som en gravid vannbøffel). Noe som kastet betraktelig glans på en ellers lettere treg fredag.

Planene for helgen er å muligens kjøpe en kontorstol, bruke seks timer på å tilberede litt grisekjøtt, passe "lillebror" (på snart atten år) så mamma ikke får anfall mens hun er på hytta, se Batman Begins (check! Og se første avsnitt) tja, og kanskje bake boller med seigmenn i. Du vet. Listen er ikke lang, men den inneholder mat. Sånn er det.

Fant ut at en god oppsummering av livet mitt er: "Så mett. Klarer. Ikke. Tenke. Har lyst til å spise noe uansett. FU."

Ja-åkei!

Jeg har ingenting nytt på lakrisfronten, tja, kanskje utenom at mine Facebook-følgere er genier og jeg fikk følgende forslag:

Så hvis du ikke vet hva du skal gjøre til helgen... Vet du det nå! Jeg skal også prøve! FØRSTEMANN
Beklager min noenlunde... utilslørte.. uh, reaksjon.

God helg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!