Hockeypulver

Hockeypulver!
Min favoritthockeypulverspiser er KongenDin på Twitter. Han er så fin og fantastisk <3


Se! Jeg skrev navnet ditt i Hockeypulver :')!!!1


Det er jo egentlig et litt underlig konsept, Hockeypulver (et konsept jeg riktignok er stor fan av, så klart!) men det finnes jo ikke så mye godteri i Norge som kommer i pulverform, og som er godt. Det er jo de Double Dip-tingene, og de er litt gode, men den stangen man skal dyppe med smaker gammel tante :(

 Oh yeah!

Dette utkastet har ligget her i all evighet, Hockeypulver som er et grunnstoff og all ting, skulle jo blitt publisert for et halvt liv siden! Jeg skammer meg! Unnskyld!


Hvordan den ser ut:
Svart rund eske i plast med gul etikett og en svensk(?) hockeyspiller med et sultent uttrykk på.  Det står også "Hockeypulver" på den, og den er fylt med varmbeige pulver.


Hvordan man skal spise det:
Man kan slikke en finger og så dyppe i saltet, eller stikke hele tungen nedi - eller ha litt i håndflaten og så spise med en finger, eller med tunga. Det som er viktig er å ikke prøve å spise det mens man inhalerer fordi man da løper den risiko at man kan få det i halsen eller i nesa. Det er faktisk nesten like ille som å få halvtygget gulrot i nesa (ish) faktisk. Så vær litt på vakt, og ikke en gang tenk at du skal dele denne usle lille boksen med noen.

Én boks Hockeypulver til hver, så kan man spise Hockeypulveret nøyaktig så mye med tungen som man vil!


Smaksnotater:
Stikker lett på tungen, masse salmiakksmak! Mmm nam! Fin pulverkonsistens, stikker bra, med masse POW og ZING. Det er gøy å spise og fint å tegne i hvis man vil. Dessuten er det veldig godt!


Også kan man ta det på kanten av drinker og så smaker drinken litt ekstra lakris! Lakrisdrink!

Hockeypulver på kanten av en drink (en liten en!)
Karakter:
10/10
(hva tror du, er du helt på styr?!)

13 kommentarer:

  1. Før i tida var den ikke så kornete! Da jeg var ung. Var mer puuuulver, nesten som melis.
    Hva skjedde? :(((

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg trodde jeg bare innbilte meg det jeg, kanskje den virkelig HAR blitt mindre pulver og mer... STRØ? Smaken er det heldigvis ingenting å utsette på da. ;)

      Slett
    2. Det var ikke inbilning. Det VAR mer pulver-ete :) Det pleide jo ikke knase når man tygget på det.
      Har du prøvd å skille alt sukkeret fra lakris/salmiakkpulveret? Ser ut som det kan funke!

      Slett
  2. Åååhhhh, Hockeypulver <3

    SvarSlett
  3. Da jeg spiste Hockeypulver nylig, så var det like pulverete som før. :o

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje det er inkonsekvent kvalitet! Uansett så smaker det jo godt, også er det viktig å ikke le og puste hardt inn med nesa så man sniffer masse hockeypulver. Nei og nei!

      :) BOP

      Slett
  4. http://memegenerator.net/instance/32083032

    Hockeypulver!! !omgnamelske!!

    SvarSlett
  5. Hvor har det blitt av haggleskudd i pose ? og sist men ikke minst de små koppene i forsjellige farger med fint pulver i :-(

    SvarSlett
  6. Har du prøvd de nye som har kommet, Hockey pucker?

    Logisk nok hockeypulver i fast form. Smaker og ser ut som Lakrisal, bare enda bedre.

    SvarSlett
  7. Hockeypulver i lomma og hockeysveis i nakken. Einaste eg hugsar frå 1987 - 1989.

    SvarSlett

Hei og hopp!