Navnedag!


I dag hadde jeg faktisk navnedag. Jeg skulle selvfølgelig gjerne bakt kake, men jeg har ikke ovn!

Sånn kan det gå.

Jeg drikker en del te på jobben, jeg er liksom særingen som ikke drikker kaffe. Eller, egentlig så er det en del av oss som ikke drikker kaffe, men jeg er sær for det. Men hvert fall, det betyr at jeg har fått anledning til å utplassere deler av min tesamling! Det er bra på mange måter!

 Punkt én er at jeg blir kvitt en hel masse te, siden andre også kan drikke den teen jeg har medbringet, og punkt én b) er at jeg da kan kjøpe NY te å ha hjemme. Og punkt to er at jeg oppdager stadig nye ingredienser! Som for eksempel "Twinings A Moment of Calm, Cherry and Cinnamon" inneholder LAKRIS. Ja, du hørte riktig! Laaaakriiiiiiiiiiii-iiiiiiiis! Så den skal anmeldes og puttes i lakrisbloggen sporenstreks!

Det lukter stadig lik på Billingstad togstasjon og de grønne bussene bare later som Flexus-avleseren ikke funker så de slipper å sjekke billetter. Kollektivtrafikk er bare så utrolig gøy!

I mitt neste liv skal jeg være like god til å beregne tid som sanntidssystemet til Ruter. Da skal jeg ringe venner å si "Ja, jeg er der om 5 minutter! 2 minutter! .... 3 minutter!"

*seks minutter senere*

"Jeg er der om 4 minutter... Jeg er der ca nå, jeg."

Har jeg tidligere anbefalt Creperie de Mari? For et fantastisk sted! Der har jeg spist crepe med banan, nutella og bacon! Det var magisk! Det er studentrabatt der, for ikke å glemme nydelige crepes da. Om nom nom! Nei, seriøst. Nå fikk jeg helt sykt lyst på crepes.

YAY! Den 18. november kommer det nye Zelda spillet! Det kommer til å ta HELT AV! Da skal jeg barrikadere meg inne med 18 kg Must Shots, 2 kg Kick, 3 paller Pingvindrops, og en bøtte med Heksehyl

Det eneste jeg har å utsette på Zelda er egentlig at Link har auto-hopp og derfor gladelig hopper utfor kanter og ned i døden.

HOPPLA! Ut i lavaen ja. Kjempefint. Åå, ja, det var AKKURAT det jeg ville at du skulle gjøre, TUSEN TAKK.
Neida, bitterhet til side! Livet kan ikke bli bedre enn dette! Noen som har smakt den Dream isen med lakris?! Jeg er supernysgjerrig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!