Lakrisproblem

Jeg føler vi trenger en hotline. Jeg har tenkt litt på det. Det er faktisk ganske sannsynlig at jeg vil ta overdose på lakris en dag. Hvor skal jeg ringe da? Hvor SKAL jeg ringe? Ringe mamma? Pappa? Giftsentralen: 22 59 13 00? Faktisk ble jeg så nervøs at jeg bestemte meg for å google det.
Faktisk måtte jeg spørre min gode venn J-Dawg om nummeret til Giftsentralen.


Men der var det jammen ikke mye hjelp å få nei. Som vanlig insisterer Internett på at jeg må være gravid. Skjer hele tiden. Kvinneguiden er mitt nye Wikipedia uansett. Så det er greit Internett, du skal få viljen din, som vanlig! HARK!

Hark hark. 

Neida, så jada. Men det er jo helt sikkert mange der ute som føler dette behovet, det kan jo ikke bare være meg. Det mangler en trygghet, hvis du skjønner hva jeg mener. Hvem skal jeg ringe? Røde Kors informasjonstelefon om Tvangsekteskap (815 55 201)? Rustelefonen (08588)?

Otto Pettes Tepperens?

Det blir nok ved at jeg ringer til Kykeli Kokos, siden jeg i mitt forgiftede delirium ikke klarer å huske noe annet enn den forbaskede reglen.
Åtte en fem, fire ni tre - null null!

Går til Tine det nummeret nå. Er sleipt!

Oslo Taxi? "Du blir ikke stoppet i billettkontroll, // 0 23 23, // privatsjåfør er rock n' roll!"

Nei, dette skulle ikke være lett. 
Så, vi bare sier det sånn at den broen, den brenner vi når vi kommer dit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!