Extra Salty Licorice

Ay yo! Her kommer omsider en ny anmeldelse! Ellers så skjer det egentlig ganske mye. Er i ny jobb og  snart skal vi flytte! Så jeg har ikke sovet nok, og kanskje blir jeg syk. Det er kjempeteit, fordi jeg blir ikke syk. Det er bare ikke min greie. Rett og slett. Gidder ikke være sånn krank akkurat når jeg er i ny jobb, da virker det som om man alltid er sånn, og det er jo ikke sant.

Men det kan kanskje lappes sammen med litt lakris! NAM!
Denne tyggisen er jeg faktisk veldig glad i. Men det er så dumt at den mister smaken med en gang!

Uuuaaansett- Snurr anmeldelse!


Hvordan de ser ut:
Hvite rektangler med et slagghvitt fyll. Klassisk tyggisfasong. Kommer i hvit, svart og lilla pakke med folie inni.



Hvordan man skal spise dem:
Dele dem i to med fortennene og så skal man tygge.
Og tygge, og tygge, og tygge.

Og tygge og tygge og tygge og tygge.
Så er den tom for smak.

Smaksnotater:
Saltlakris, nydelig varm lakrissmak. Sprøtt skall, knaser bra, frisk mint bak i ganen. Ganske overfladisk smak som ikke går så mye dypere enn mint. Lakrissmaken går yndig opp i nesen. Godt konstruert, veldig frisk, men mintsmaken er veldig omfattende og sluker alt det andre.



Ja, og så smaker den ikke noe mer lenger. Så må være litt streng på det. MOHAHA!
Men jeg er faktisk veldig glad i denne tyggisen. Fin balanse på den!

Karakter:
6/10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!