No lakris for you!

Det har seg slik at Lakrismonsteret ikke får lakris på ukedagene. Kanskje sukkerfri? Jeg kan ta det opp med Sjefen. Men uansett ser det ut som at det blir lite prøvesmaking på hverdagene, stakkars Lakrismonsteret.
Nåååh, ikke gråt, Lakrismonsteret!
Jeg skal dog gjøre det jeg kan for å holde dere oppdatert på alle ting lakris! Og jeg lover det blir anmeldelse av både Tyrkisk Pæber, Skolekritt, Peacemerker, Salte Rockere, Pandalakris med bringebær - og masse annet NAM!

YAY!

Ikke skift kanal! Leken er ikke over enda!

Som dere kanskje ser har jeg satt opp en advarsel om konsekvensene av å spise for mye lakris, jeg har advart om dette tidligere, så selv om jeg jo helst vil oppfordre til ubegrenset inntak av livets gull (lakris, om du ikke skjønte det) så er det relativt lite forsvarlig.

Nederst til høyre kan du sortere alle innleggene i Lakrisbloggen etter kategorier, om det er en smak, tekstur, eller etter hvilken karakter lakrisen har fått! De eldste postene har ikke bilder enda, fordi jeg vil ha mine egne bilder i dem. Så mens Lakrismonsteret sulter (STAKKARS LAKRISMONSTERET) - så får vi ta en dykk i arkivet så lenge.

LOL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!