Lakrisbloggen trenger DEG!


Jeg sitter stadig hundevakt, og jeg har stadig ikke lov til å spise lakris i ukedagene. Jeg har gjort det godt igjen ved å fråtse i Must Shots og spille Zelda: Twilight Princess hele helgen. Sa hun hele helgen?

Ja, jeg sa hele helgen!

Siden jeg jo er strandet hos mamma med en liten valp som biter og en krøllete puddel som stirrer på meg - så er jeg foruten tablet. Så jeg kan ikke tegne noe i photoshop heller. Men jeg har hatt en liten rendez vous med touchpad og Paint!


Det var bedre før...

OKEI! Nå er det på tide at DU viser ansvar og skaper mer innhold i Lakrisbloggen!

Ønsk deg en lakrisanmeldelse! Skriv en kommentar i kommentarfeltet og få din ønskelakris* anmeldt!

Jeg skal personlig teste lakrisen og skrive en kort limerick om den! Det blir dritbra! Kom igjen! Ut med det! Kom med et forslag!

Har du noe du vil dele med lakrisbefolkningen? Skriv om lakris (hva som helst!) og send til lakrisbloggen[snabel a]gmail.com! 

Jeg veeeet duuu viiiiil!

* Lakrisen må finnes i virkeligheten og kan ikke være en fantasilakris. Alle forslag vil bli vurdert såfremt det ligger skjellig grunn til det. Gjelder ikke lakris som koster mer enn en DVD, lakrisen må fremdeles være i produksjon og tilgjengelig for kjøp. Lakrisen må selges i en butikk i Oslo. Gjelder ikke lakris med sporstoffer av amfetamin. Gjelder ikke rød lakris. Ikke grønn lakris heller, det er bare feil. Pro tip: Lag te med varmt vann! Gode oppskrifter med lakris mottas med takk. Lakrisen må være valgnøytral. Er lakrisen upassende vil den om nødvendig erstattes med en lignende lakris. All lakris er min lakris. Følg lakrisvettregelen. Ingen lakris kom til skade ved akkurat dette innlegget. Ingen lakris med innhold av geitemelk vil bli vurdert. Ikke prøv dette hjemme. Leser du dette fremdeles? Du er en klassisk flinkis, er du ikke? Alltid opptatt av å være best og lese alt. Flink i alt mulig er du ja. Tenkte meg det. Ok. Jeg skal slutte å skrive nå.

10 kommentarer:

  1. http://www.mollerens.no/Oppskrifter/Cupcakes/Lakris--og-bringebarmuffins/ <- I vote this.

    SvarSlett
  2. WOW! DEAL! Anna, du er et geni! Denne kommer med, DEFF!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. hva med lakris som kaffesmak? hm? man putter jo alt mulig annet rart som smakstilsetning i kaffe, so hvorfor ikke lakris? dessuten bruker de jo lakris på softis (blæh btw)

    og hva med sweet chilli teen du smakte hos meg? den har lakris i seg! og det er nammelig! mm

    også, har du prøvd å kjøpe en klump lakris og bruke ostehøvvel og putte den på brødskiva? det KAn være godt

    SvarSlett
  5. Haha! Ok, jeg ser den, vi kjører et forsøk! Selv om jeg er usikker på dette med lakris og kaffe altså.

    Mmm! Ja, Sweet Chili Te skal DEFF med!

    Jeg skulle bake muffins i dag, men Coop Marked HADDE IKKE Kick. Wtf. Så jeg prøver igjen i morgen!!1

    SvarSlett
  6. Jeg har et lite mysterium her... pleier alltid å kjøpe den lakrisen fra lakrisgutta som heter supersalt for den er i hvertfakk tilnærmet salt - men nå tror jeg jammen den opprinnelige er blitt byttet ut med en annen som er langt fra like salt!! Skuffa.
    Superkul blogg du har!

    SvarSlett
  7. Jeg har et lite mysterium her... pleier alltid å kjøpe den lakrisen fra lakrisgutta som heter supersalt for den er i hvertfall tilnærmet salt - men nå tror jeg jammen den opprinnelige er blitt byttet ut med en annen som er langt fra like salt!! Skuffa.
    Superkul blogg du har!

    SvarSlett
  8. Nei, stress! Det er jo faktisk et kjempeproblem.

    Vi er nødt til å finne en erstatning, i det minste! Challenge accepted!

    SvarSlett
  9. Slenger ut et forslag om herligheten salt lakris-strøssel!!! Syndig godt, og trenger absolutt ikke brukes på f.eks is eller lignende! Funker finfint alene!


    http://www.designbasen.no/getfile.php/Bilder_Designbasen%20brukere/Bilder/Firma/Prosjekt/Lakris%20strossel(1).jpg

    SvarSlett
    Svar
    1. Et perfekt forslag, takk! Og jeg er HELT enig, det strøsselet spiser jeg med skje!

      Slett

Hei og hopp!